Novum Bank


Novum Bank Opcja wielowalutowa System wielooddziałowy Środki trwałe Bankomaty On-Line Bankofon Home Banking Przelewy Internet Banking SMS Banking Rejestr kart



System bankowy NOVUM BANK

System bankowy NOVUM BANK oferowany jest w wersji 4GL oraz Enterprise. Przy jego budowie wykorzystano wieloletnie doświadczenie specjalistów związanych z bankowością, informatyką, księgowością i projektowaniem aplikacji. Pełna oferta doskonałych, autorskich rozwiązań stwarza Bankom szansę na komercyjny sukces w ramach rynkowej konkurencji o klienta. Użytkownicy systemu otrzymują dostęp do kompletu nowoczesnych produktów bankowych. Zastosowanie profesjonalnych technologiach informatycznych pozwala sprawnie reagwać na potrzeby klientów oczekujących obsługi szybkiej, bezpiecznej i zindywidualizowanej.

Cechy i funkcjonalność

NOVUM BANK to system w całości wykonany w nowoczesnej, a zarazem sprawdzonej technologii wykorzystującej środowisko PROGRESS. Cechy systemu:
  • wykorzystywanie architektury klient - serwer,
  • wysoka wydajność, pozwalająca obsłużyć jednocześnie ponad 10 000 użytkowników,
  • niskie koszty eksploatacji bazy danych, Progress ma niższe koszty eksploatacji niż porównywalne rozwiązania innych producentów
  • ograniczone do minimum czynności administracyjne
  • technologia powszechnie stosowana w bankach, urzędach administracji państwowej i samorządowej, przemyśle, szkołach wyższych,
  • najwyższy poziom bezpieczeństwa w zakresie poufności jak i technologii pracy,
  • przenośność na dowolne platformy sprzętowe i systemy operacyjne (Window, Unix, Linux).

NOVUM BANK 4GL jako nowoczesny i tani umożliwia obsługę dowolnej struktury bankowej:
  • pojedynczy Bank,
  • Bank wieloplacówkowy z pracą zdalną oddziałów, filii i punktów kasowych poprzez łącze telekomunikacyjne,
  • Bank wieloplacówkowy z konsolidacją bilansu samodzielnych placówek bankowych
  • Bank wieloplacówkowy z mieszaną infrastrukturą.

System Novum Bank pozwala stosować następujące metody obsługi klienta:
  • handlowa - pozwalająca na obsługę klienta, w zakresie wszystkich produktów oferowanych przez Bank, w jednym "okienku" - w jednej opcji programu
  • produktowa - pozwala na obsługę wg podziału produktowego - np. kredyty jedno "okienko", depozyty drugie, itd.

Na jakość obsługi wpływa sposób komunikacji z klientem. System Novum-Bank umożliwia stosowanie:
  • definiowanych dokumentów Banku, takich jak umowy kredytowe, formularze, informacje z automatycznym pobraniem danych z bazy banku
  • gotowych dokumentów jak np. różne typy wyciągów z rachunku (wysyłane pocztą e-mail, nadruk na gotowym formularzu),
  • komunikację przez elektroniczne kanały dostępu: bankomat, home-banking, bankofon, SMS i internet.

Wysoki komfort pracy zapewniają stosowane w podstawowej wersji systemu:
  • scenariusze - automatyczne, projektowane przez Bank, przetwarzania wykorzystywane do zamknięcia wymaganych okresów (dzień, miesiąc, rok, itp.)
  • analiza - realizacja sprawozdawczości, analiz funkcjonowania Banku, prognoz, zarządzania ryzykiem
  • ryzyko rynkowe, w tym:
    • ryzyko walutowe,
    • ryzyko stopy procentowej,
    • ryzyko cenowe,
  • ryzyko kredytowe,
  • ryzyko płynności,
  • ryzyko operacyjne,
  • opcje marketingowe - służące do prowadzenia negocjacji z klientem.

Ta strona używa cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Cookies możesz wyłączyć w ustawieniach swojej przeglądarki.
Rozumiem